ΚΑΛΑΘΙ

0
ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Όροι εγγύησης

G Mobile Πάντα δίπλα σας:

Ολα τα προϊόντα που είναι αγορασμένα από εμάς μέσω των αντιστοίχων αντιπροσωπειών για την Ελληνική και Ευρωπαϊκή αγορά έχουν υποστήριξη από τον αντίστοιχο εισαγωγέα - διανομέα - αντιπρόσωπο. Σε όλα τα προϊόντα στο κάτω μέρος αναγράφονται στοιχεία επικοινωνίας με την αντιπροσωπεία. Οι πελάτες μπορούνε να έρχονται σε επικοινωνία μαζί μας για τα στοιχεία επικοινωνίας των αντίστοιχων αντιπροσωπειών. Επίσης σε προβλήματα που έχουν οι πελάτες μας με τις αντίστοιχες αντιπροσωπείες μπορούν να έρχονται σε επαφή μαζί μας μέσω email στα gmobile@hotmail.gr ή στο τηλέφωνο 211 216 9459 για να γινόμαστε αρωγοί στην επικοινωνία τους με τις επίσημες αντιπροσωπείες.

Για γρηγορότερη εξυπηρέτηση ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τα αντίστοιχα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών των αντιπροσωπειών για τον τρόπο αποστολής της συσκευής του - προϊόντος. Μπορεί βέβαια και να το αποστείλει και σε εμάς αλλά θα υπάρξει παραπάνω χρονικό διάστημα μέχρι να παραλάβει τη συσκευή του λόγω των πολλαπλών μεταφορών, παραλαβών και αποστολών που απαιτούνται για να παραλάβει τη συσκευή η αντιπροσωπεία από εμάς και να μας την επιστρέψει πίσω. Τα υπόλοιπα προϊόντα που προσφέρονται - πωλούνται από το gmobile.gr και είναι δικής μας εισαγωγής έχουν εγγύηση και υποστήριξη από εμάς και οι πελάτες μπορούν να έρχονται σε επαφή μαζί μας στα παραπάνω τηλέφωνα ή email για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από το κατάστημά μας, σας παρέχουμε επιπλέον εγγύηση αντικατάστασης του  D.O.A. (Dead On Arrival)  ή  D.A.P. (Dead After Purchase) εφόσον πρόκειται για εξαρχής ελαττωματικό προϊόν. Η εγγύηση D.O.A. και D.A.P. παρέχεται για τις πρώτες 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος. Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς. Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ. Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη.

Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας. Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.

 

  • Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους.
  • Τα ΟΕΜ ανταλλακτικά δεν καλύπτονται απο εγγύηση.
  • Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε με το κατάστημα πριν προβείτε στην αποστολή στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 211 216 9459.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! σε περιπτώσεις προϊόντων που το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα της επίσημης αντιπροσωπείας - εισαγωγέα - διανομέα στην οποία έχει αποσταλεί η συσκευή θεωρεί ότι η συσκευή δεν καλύπτεται από τους όρους - προϋποθέσεις εγγύησης του κατασκευαστήυπάρχει ελάχιστη χρέωση της αντιπροσωπείας (ανάλογα με το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας) για τον έλεγχο της που ξεκινάει από τα 15,00 € + Φ.Π.Α. Για το προηγούμενο λόγο ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός και σίγουρος ότι η συσκευή του είναι εντός εγγύησης για να αποφύγει έξτρα χρεώσεις της αντιπροσωπείας για έλεγχο της συσκευής και μεταφορικών λόγω άσκοπης παραλαβής και αποστολής.